Wymagania:
- doświadczenie w pracy z systemem adserwerowym (np. Smart AdServer, AdOcean),
- doświadczenie w obsłudze i optymalizacji kampanii reklamowych,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w modelu RTB mile widziane,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- zaangażowanie w realizowane projekty, sumienność, odpowiedzialność i terminowość,
- umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, pracy samodzielnej i zespołowej,
- pakietu Office – bardzo dobra znajomość Excel’a,
- podstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScript, Flash (action script na poziomie umożliwiającym weryfikację poprawności przygotowania materiałów reklamowych),
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej,
Oferujemy:
- zatrudnienie na zasadzie pracy podwykonawczej,
- dostęp do unikalnego know-how,
- możliwość uczestniczenia w projektach dla największych reklamodawców,
- interesującą pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się sieci reklamy internetowej,
- szkolenia wewnętrzne w zakresie wyżej wymienionych zadań,
- możliwość realizacja własnych, ciekawych pomysłów,
- przyjazną atmosferę pracy,
- dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków.
Wyślij swoje CV na adres cv@oan.pl wpisując w tytule swoje imię i nazwisko.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
/OAN to grupa spółek i produktów dedykowanych rozwiązaniom z zakresu reklamy online. W ofercie znajdują się displayowe sieci reklamowe biznes i premium, rozwiązania i produkty z zakresu mobile, context, content, social b2b oraz captcha advertising./