/8 godzin, 18 ekspertów marketingu online i prawie 800 uczestników. Pełen sukces!/
1 marca 2016 roku odbyła się konferencja "I Love Marketing" zorganizowana przez zespół Sprawnego Marketingu. Można powiedzieć, że konferencja była niejako inauguracją cyklu spotkań związanych z marketingiem online, które odbędą się w Warszawie.
2016-03-08, 14:02

Konferencja miała na celu przybliżyć trendy jakie aktualnie dominują w marketingu internetowym i podpowiadała na czym można się skupić w trakcie tworzenia strategii reklamowej. Była kopalnią wiedzy dla osoby wchodzącej dopiero na ścieżkę kariery w reklamie, jak również dla klientów i firm działających w branży reklamowej.

Wprowadzono ciekawy element podczas konferencji – grywalizację. W specjalnie przygotowanej do tego aplikacji uczestnicy konferencji oddawali głosy na, ich zdaniem, najlepszego prelegenta. Od ilości oddanych głosów zależało ich wynagrodzenie. Dzięki temu eksperci mieli dodatkową motywację by ich wystąpienia były na najwyższym poziomie i nie zawierały materiałów reklamowych. Dodatkowo musieli zamknąć swoją prezentację w 20 minutach. Było zwięźle, konkretnie i merytorycznie.

Jeśli o prelegentach mowa to poniżej esencja każdego z wystąpień.

Pierwsza czwórka:

 

 Po pierwszej kawie opowiadali...

Po obiedzie...

i na deser...

Dziękujemy i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję I Love Marketing!

KONTAKT / AUTOR
Weronika Nowakowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.