Grupa OAN uruchamia Content.ad!
Za nowy brand odpowiedzialna będzie Weronika Nowakowska. Do tej pory jako Media Trading Director poszerzała portfolio sieci OAN negocjując kontrakty z właścicielami stron internetowych. Poprzednio pracowała jako Senior Buying Specialist w ARBOinteractive Polska, a wcześniej w BBelements.
2016-01-13, 10:41

Głównym celem Content.ad jest realizacja kampanii reklamowych bazujących na content marketingu, które zbudują trwałą relację z potencjalnym konsumentem. Poprzez dobór odpowiednich treści oraz skuteczne kanały dotarcia do precyzyjnie określonych grup docelowych, możliwe jest wzmocnienie obecności marki w internecie, dostarczenie wiedzy na temat produktu czy usługi oraz wzbudzenie emocji. Content marketing to strategiczne podejście do marketingu, które w Polsce obecne jest już od kilku lat, ale nie do końca dobrze wykorzystywane. Prognozy ekspertów nastrajają pozytywnie na rozwój tej gałęzi reklamy w 2016 roku. Stworzyliśmy produkt, który z jednej strony przynosi wiele korzyści marketerom, a z drugiej pozwala wydawcom zwiększyć przychody z nieinwazyjnych treści reklamowych – mówi Weronika Nowakowska, Content Manager w OAN. Technologia Content.ad bazuje na autorskim rozwiązaniu promowania treści na stronach wydawców współpracujących z siecią OAN. Pierwsze kampanie reklamowe zostały zrealizowane w grudniu 2015 r.

OAN to grupa spółek i produktów dedykowanych rozwiązaniom z zakresu reklamy online. W ofercie znajdują się displayowe sieci reklamowe biznes i premium, rozwiązania i produkty z zakresu mobile, context, social b2b oraz captcha advertising.

Zapraszamy na stronę Content.ad!

KONTAKT / AUTOR
Weronika Nowakowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.